Käytämme evästeitä (cookies). Kun vierailet sivustollamme, hyväksyt evästeiden käytön.
Lisätietoja
Ymmärrän
Palkintoja voittanut yritys
€ EUR
  • $ USD
  • £ GBP
  • € EUR
  • SEK
  • NOK
  • DKK
  • € EUR
  • € EUR
  • € EUR
  • PLN
  • € EUR
  • € EUR
Rapunzel of Sweden - Hiustenpidennykset - Hiuslisäkkeet
Ostoskorisi
Ostiskorisi on tyhjä

Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot

Me Rapunzelilla haluamme, että tunnet kuluttajana olosi turvalliseksi tehdessäsi meillä ostoksia. Siksi sinulla on aina oikeus palauttaa tai vaihtaa tuote ja tehdä reklamaatio virheellisestä tuotteesta. Jos haluat perua tilauksesi tai palauttaa tilaamasi tuotteet, ilmoita siitä meille kirjallisesti 14 päivän kuluessa. Voit tehdä sen palautuslomakkeella tai sähköpostilla. Kun käytät vaihto-/palautusoikeuttasi, vastaat itse palautuksesta aiheutuvista postikuluista ja tuotteiden arvon mahdollisesta alentumisesta johtuen niiden käsittelystä tavalla, joka ei ole välttämätön tuotteen ominaisuuksien ja muodon toteamiseksi. Jos tilaukseesi on kuulunut kampanjatuote, tilauksen yhteissumman tulee myös palautuksen/vaihdon jälkeen ylittää tuotteen saamiseen oikeuttava summa/kappalemäärä, jotta voisit pitää tuotteen. Jos tilauksen yhteissumma/kappalemäärä alittaa tämän summan/kappalemäärän, veloitamme sinulta tuotteen arvon. Ei koske toimituskuluja ja lahjoja.
Vaihto
Jos haluat palauttaa tilauksen joko osittain tai kokonaan, voit sen tehdä kahdella tavalla:

Vaihtoehto 1

Jos haluat saada uudet tuotteet nopeasti ja helposti, suosittelemme, että hoidat vaihdon itse. Toimi näin:
  1. Tee uusi tilaus ja maksa tuotteet, joihin haluat palauttamasi tuotteet vaihtaa. Tuotteet lähetetään sinulle tavalliseen tapaan, valitsemaasi toimitustapaa käyttäen.
  2. Täytä vaihtolomakkeemme, valitse kohta Palautus >>
  3. Pane palautettavat tuotteet samaan pakettiin/pussiin, jossa ne tulivat. Voit myös käyttää omaa pakettia/pussia.
  4. Lähetä vaihtolomake palautettavien tuotteiden mukana osoitteeseen: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden.
  5. Postita paketti lähimmästä postin palvelupisteestä. Säästä kuitti.
Rapunzel käsittelee vaihdon mahdollisimman nopeasti.

Vaihtoehto 2

Toinen vaihtoehto tuotteen/tuotteiden vaihtoon on, että käytät valmista vaihtolomakettamme. Kirjoita siihen, mihin tuotteisiin haluat palauttamasi tuotteet vaihtaa ja lähetä se meille tuotepalautuksen mukana. Toimi näin:
  1. Tulosta vaihtolomake ja täytä siihen tietosi.
  2. Pane palautettavat tuotteet samaan pakettiin/pussiin, jossa ne tulivat. Voit myös käyttää omaa pakettia/pussia. 
  3. Lähetä vaihtolomake palautettavien tuotteiden mukana osoitteeseen: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden.
  4. Postita paketti lähimmästä postin palvelupisteestä. Säästä kuitti.
Rapunzel käsittelee vaihdon mahdollisimman nopeasti. Molemmissa vaihtoehdoissa Rapunzel vastaa vain sinulle lähetettävien tuotteiden toimituskustannuksista.

Palautus

Kaikki palautukset tulee tehdä seuraavasti:

  1. Pakkaa tuotteet samaan pakettiin, jossa ne tulivat. Voit myös käyttää omaa pakettia/laatikkoa.
  2. Käytä valmista palautuslomakettamme.
  3. Lähetä palautuslomake palautettavien tuotteiden mukana osoitteeseen: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden.
  4. Postita paketti lähimmästä postin palvelupisteestä. Säästä kuitti.

Jos olemme toimittaneet sinulle väärät tuotteet, hyvitämme palautuskustannukset sinulle. Rapunzel käsittelee palautuksen mahdollisimman nopeasti.

 

Takaisinmaksu tapahtuu samalle maksukortille, jolla maksu on suoritettu Klarna/DIBS:n/PayPalin kautta. Jos ostos on maksettu laskulla, loppusummaa korjataan tai lasku mitätöidään. Jos olet maksanut etukäteismaksutilille, rahat palautetaan sille tilille, jonka olet merkinnyt palautuslomakkeeseen. Palautus kestää 1–5 arkipäivää.


Tulosta palautuslomake napsauttamalla tästä

Vaaralliset aineet

Osa tuotteistamme sisältää helposti syttyviä aineita, ja siksi niitä koskevat erityiset palautus- ja toimitusrajoitukset. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi hiuslisäkkeiden poistoaineet. Nämä tuotteet on testattu niiden käytön vaarattomuuden varmistamiseksi.
 
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin palautat tai vaihdat vaarallisia aineita sisältäviä tuotteita. Palvelemme sinua arkisin 9-17 (paikallista aikaa).

Puhelin: 09 4245 0923
Sähköposti: fi@rapunzel.com
Reklamaatiot
Reklamaation on saavuttava meille kohtuullisessa ajassa sen jälkeen, kun tuote on otettu käyttöön. Jos tuote on viallinen, koko tuote tulee palauttaa meille. Lähetä meille kattava selostus tuotteessa olleesta viasta tai virheestä. Reklamaatio-osastomme tarkastaa tuotteen ja ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse, kun asia on käsitelty.

Toimi näin, kun haluat tehdä tuotereklamaation:
  1. Pakkaa tuote/tuotteet samaan pakettiin/pussiin, jossa ne tulivat. Voit myös käyttää omaa pakkausta/laatikkoa.
  2. Tulosta ja täytä valmis reklamaatiolomakkeemme.
  3. Selosta seikkaperäisesti, mikä tuotteessa on ollut vikana.
  4. Lähetä reklamaatiolomake reklamoitavan tuotteen/tuotteiden mukana osoitteeseen Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden. Liitä mukaan kuitti palautuskustannuksista.
  5. Postita paketti lähimmästä postin palvelupisteestä.
Täältä löydät lisätietoa tuotteiden vaihtamisesta, palauttamisesta ja reklamoimisesta.

Tulosta reklamaatiolomake napsauttamalla tästä