Käytämme evästeitä (cookies). Kun vierailet sivustollamme, hyväksyt evästeiden käytön.
Lisätietoja
Ymmärrän
Palkintoja voittanut yritys
€ EUR
  • $ USD
  • £ GBP
  • € EUR
  • SEK
  • NOK
  • DKK
  • € EUR
  • € EUR
  • € EUR
  • PLN
  • € EUR
  • € EUR
Rapunzel of Sweden - Hiustenpidennykset - Hiuslisäkkeet
Ostoskorisi
Ostiskorisi on tyhjä

Ostoehdot

2016-01-20

Rapunzel of Sweden AB
Y- tunnus: 556732-5047
Perustamisvuosi: 2007

Osoite: PL 3174, 90304 UMEÅ, Ruotsi
S-posti: fi@rapunzelofsweden.com
Puhelin: 09 4245 0923

Yleiset ehdot

Hinnat ja maksaminen

Toimitukset

Palautus, peruutusoikeus, vaihto ja reklamaatio

Tuotevastuu
Privat Policy
Force Majeure

Yleiset ehdot

Rapunzel of Sweden AB:n (y-tunnus 556732-5047, jäljempänä Rapunzel) yleisiä ehtoja sovelletaan yrityksen kaikkiin sopimuksiin. Tilaamalla tuotteita hyväksyt nämä ehdot riippumatta siitä, tilaatko webshopista tai myymälästä. Alle 18-vuotiailla tulee olla huoltajan suostumus ja heidän tekemänsä tilaukset käsitellään voimassa olevien käteiskaupan ehtojen mukaisesti. 
Rapunzel ei vastaa mahdollisista tekstissä olevista painovirheistä tai tuoteselosteiden virheistä. Tämä koskee kaikkia valikoiman tuotteita. Mikäli tilattavissa olevien tuotteiden määrässä esiintyy virhe, pidättää Rapunzel oikeuden korjata asian jälkikäteen. Noudata aina tuotteen hoito-ohjetta. Näin varmistat tuotteen kestävyyden. Lue lisää kotisivuiltamme tai ota yhteys asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää. 
 
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos olet tyytymätön verkkokaupastamme tilaamiisi tuotteisiin. Jos asiasi käsittelyn tuloksena syntynyt päätös ei tyydytä sinua, voit hakea asiaasi ratkaisua Euroopan komission verkkovälitteisen riidanratkaisupalvelun avulla: http://ec.europa.eu/odr. Olemme mukana riidanratkaisussa.
 
Riita-asiat, joista osapuolet eivät pääse sovintoon, käsittelee http://ec.europa.eu/odr. Sitoudumme noudattamaan sen suosituksia.


Hinnat ja maksaminen

Jokaisen tuotteen hintaan sisältyy arvonlisävero. Tuotteen hinnan lisäksi saattaa ylimääräisiä kuluja syntyä esim. valitsemastasi maksutavasta tai lähetyksestä. Kassalla näet selvästi tiedot maksuehdoista, toimituskuluista ja maksutavasta. Koko tilauksen loppusumma ilmoitetaan sinulle selvästi ennen kuin hyväksyt tilauksen ja sen maksun. 
 
Kampanjat ja hinnan alennukset tulevat näkyviin joko heti tuotteen yhteydessä tai annettuasi alennuskoodin kassalla. Kampanjat ja tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää tai annettuun päivämäärään asti.

Korttimaksu

Meillä voit maksaa ostoksesi seuraavilla korteilla: Visa, Mastercard, Diners Club ja verkkomaksuihin hyväksytty American Express. Näistä ei aiheudu ylimääräisiä kuluja. Maksun summa varataan heti kortiltasi mutta sitä ei veloiteta, ennen kuin tuotteet on lähetetty sinulle. Dibs, joka välittää kaikki korttimaksut, täyttää PCI-DSS -standardin vaatimukset. Pidätämme oikeuden tarkistaa maksukortin voimassaoloajan, kortilla olevan katteen tilauksen maksamiseksi sekä kortinhaltijan osoitetiedot. Mikäli tiedot eivät ole oikein, voimme perua kaupan.

 

www.dibspayment.com

Laskulla maksaminen

Kun käytät Klarnaa, tarkistetaan luottotietosi samoin kuin se, että kaikki antamasi tiedot täsmäävät henkilötunnuksesi ja väestörekisterissä olevan osoitteesi kanssa.
Kun käytät Klarnaa, tarkistetaan luottotietosi samoin kuin se, että kaikki antamasi tiedot täsmäävät henkilötunnuksesi kanssa.
Ehdot kokonaisuudessaan löytyvät kassalta tai ne ovat luettavissa alta.

Lasku 14 päivää
Tili/osamaksu
Klarna Kampanja
Yhteistyömme Klarna AB:n kanssa mahdollistaa meille sen, että voimme tarjota asiakkaillemme erityisen pitkän takaisinmaksuajan.
Käsittelymaksu 3,95€ per ostotapahtuma, ei muita lisämaksuja.
Kaikki kampanjan aikana tehdyt ostokset kerätään yhteislaskuun, joka lähetetään kampanjan loputtua.
Laskun saatuasi voit itse valita maksatko heti koko summan vai jaatko sen eriin. Jos valitset osamaksun, pyydämme sinua tutustumaan maksuehtoihin. 

PayPal

Maksa nopeammin ja varmemmin käyttämällä PayPalia. Voit suorittaa maksusi joko PayPal -tililläsi olevalla rahalla tai maksu- tai luottokortilla, joka on yhdistetty PayPal -tiliisi.

Lisätietoja www.PayPal.com/fi.

Trustly - Verkkopankkimaksu

Maksa suoraan sinun nettipankista. Trustly suorittaa turvallisen yhteyden sinun nettipankkiin ja sinä voit maksaa turvallisesti ja nopeasti ilman että jätät tätä nettisivustoa. Maksuvaihtoehto on ilmainen ja sinun ei tarvitse rekisteröityä. Sinun on kuitenkin käytettävä sinun nettipankin kirjautumistietoja jotta voisit maksaa Trustly:llä. Enemmän tietoa: www.trustly.com

Etukäteismaksu

Meillä voit halutessasi maksaa ostoksesi helposti etukäteen.

  1. Poimi haluamasi tavarat ostoskoriin ja jatka kassalle.
  2. Valitse etukäteismaksu sekä haluamasi toimitustapa.
  3. Vahvista ostoksesi.
  4. Tilauksesi on nyt tehty ja lähetämme tilitiedot sähköpostiisi. Tiedot näkyvät myös tilausvahvistuksessasi.
  5. Siirrä rahat ilmoitetulle tilille, anna viitteeksi tilausnumerosi 101 XXX XXX. 
  6. Tilauksesi lähetetään sinulle, kun olemme saaneet maksun - siihen mene tavallisesti 1-2 pankkipäivää. Saat meiltä sähköpostia heti, kun tilaus lähtee varastostamme.

Tarkista, että teet tilisiirron oikealle tilille. Tilinumeron valitset sen mukaan, minkä valuutan olet valinnut tilauksessasi.

 

Tilitiedot

Saaja: Rapunzel of Sweden AB

Tilinumero: FI37 3301 0001 2342 02

Pankki: SEB Suomi

BIC: ESSEFIHXX

IBAN: FI37 3301 0001 2342 02

Alennukset ja lahjakortit

Prosenttialennukset, kuten esim. opiskelija-alennukset, eivät koske jo alennettuja tuotteita. Kampanjatuotteitamme ei voi yhdistellä etkä voi käyttää kahta eri lahjakorttia tai alennuskoodia yhteen tilaukseen. 
 
Jos sinulla on alennuskoodi tai lahjakortti, voit käyttää sen kassalla. Syötä koodi ja paina aktivointinappia. Summa vähennetään automaattisesti loppusummasta. Jos koodin summa kattaa koko ostoksen, on se maksutapasi tälle ostokselle. Jos summa kattaa vähemmän, valitset itse maksutavan jäljelle jäävälle summalle.

Toimitukset

Kassalla voit valita asuinalueellasi voimassaolevan toimitustavan. Kassalta löytyvät myös voimassaolevat toimitusajat. Teemme parhaamme, jotta tuotteita olisi aina varastossa. Jos tuotetta ei heti voida toimittaa ostajalle, näkyy se selvästi tuotteen kohdalla tai kassalla. Jos tilauksesi kaikkien osien toimitus ei ole heti mahdollista, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin, jotta voimme auttaa sinua löytämään vastaavan tuotteen tai järjestämään osatoimituksen. Jos tuote on loppunut varastosta emmekä pysty pitämään sovittua toimitusaikaa, otamme sinuun yhteyttä. Jos paketti ei ole tullut perille, ilmoita meille asiasta 14 päivän kuluessa tilauspäivästä. Kaupan voi perua jos emme pysty pitämään sovittuja toimitusehtoja. Suuret juhlapyhät ja hidas liikenne saattavat viivästyttää lähetyksiä. Huomaa muutokset tuotteiden toimitusajoissa juhlapyhien aikaan.

Kun tuote lähtee varastostamme, saat sähköpostiisi ilmoituksen tavaran lähtemisestä.

UPS Express - 1-2 arkipäivää

Kaikki tilaukset jotka tulevat ja on maksettu arkipäivisin maanantai-perjantai ennen klo 14.00 paikallista aikaa (GMT +1) lähetetään samana päivänä.
UPS Express 1-2 arkipäivää koskee seuraavia kaupunkia: Helsinki, Lahti, Turku, Tampere, Porvoo ja Hämeenlinna. Toimitus toiseen osaan Suomea 1-4 arkipäivää.
 
UPS Express 1-2 arkipäivää sisällyttää maat: Itävälta, Belgia, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Hollanti, Puola, Espanja, IsoBritannia (UK), Schweiz. 
Toimitus muihin kuin yllä mainittuihin maihin on 1-4 arkipäivää (UPS).
Paikallisia poikkeuksia voi olla.

Vakiolähetys 2-4 arkipäivää

Kun tilaat ennen kl. 16:00 Maanantai - Perjantai lähetys laitetaan samana päivänä (suomen aikaa). Tavallisesti lähetyksesi tulee postilaatikkoon tavallisen postin mukana 2-4 arkipäivää sen jälkeen kun lähetys o meiltä lähtenyt. Jos paketti on kooltaan iso tai jos tuotteiden arvo on korkea, paketti jätetään lähimpään postitoimipaikkaan. Sieltä voit paketin hakea käyttämällä lähetystunnusta.

Jos lähetys painaa enemmän kun 2 kg se laitetaan pakettina, tämä voi viivästyttää lähetystä ja toimitusaika on silloin 2-6 arkipäivää.

Palautus, peruutusoikeus, vaihto ja reklamaatio

Me Rapunzelissa haluamme, että asiakkaamme kokee meiltä ostamisen turvalliseksi, joten sinulla on aina mahdollisuus perua ostoksesi, vaihtaa tuote tai ilmoittaa siinä olevasta virheestä. Kun käytät vaihto-/palautusoikeuttasi, vastaat itse palautuksesta aiheutuvista postikuluista ja tuotteiden arvon mahdollisesta alentumisesta johtuen niiden käsittelystä tavalla, joka ei ole välttämätön tuotteen ominaisuuksien ja muodon toteamiseksi. Jos olet saanut väärän tai vaurioituneen tuotteen, korvaamme sinulle palautusrahdin. Vastaamme kysymyksiisi täällä >>

Palautukset

Kaikki palautettavat tuotteet on palautettava seuraavasti:
  1. Pakkaa tuote alkuperäispakkaukseen. Vaihtoehtoisesti voit käyttää omaa pakkausta/laatikkoa. 
  2. Käytä esitäytettyä palautuskuponkiamme, jonka löydät täältä >> 
  3. Lähetä palautuskuponki tilauksen kanssa osoitteeseen: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Ruotsi
  4. Vie paketti lähimpään postikonttoriin. Säilytä kuitti. 

Vaaralliset aineet

Osa tuotteistamme sisältää helposti syttyviä aineita, ja siksi niitä koskevat erityiset palautus- ja toimitusrajoitukset. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi hiuslisäkkeiden poistoaineet. Nämä tuotteet on testattu niiden käytön vaarattomuuden varmistamiseksi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin palautat tai vaihdat vaarallisia aineita sisältäviä tuotteita. Palvelemme sinua arkisin 9-17 (paikallista aikaa).
 
Puhelin: 09 4245 0923
Sähköposti: fi@rapunzel.com

Peruutusoikeus

Jos haluat peruuttaa kaupan tai palauttaa tilaamasi tuotteet, pyydämme ilmoittamaan siitä meille kirjallisesti 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Voit tehdä sen käyttämällä palautuslomakettamme tai lähettämällä meille sähköpostia. Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivustolla on lomake, jonka täyttämällä voi käyttää peruuttamisoikeuttaan. Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tuotteet. Maksamme tuotteen hinnan takaisin mahdollisimman pian ja pyrimme käyttämään samaa maksutapaa, kuin tilausta tehdessä käytettiin (tai jos maksua ei vielä ole suoritettu, mitätöidään maksukortille tehty varaus). Takaisinmaksu tapahtuu viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme saaneet viestin kaupan peruuntumisesta, edellyttäen että olet palauttanut tuotteet meille tai lähettänyt todisteen siitä, että tuotteet on palautettu. Kun käytät vaihto-/palautusoikeuttasi, vastaat itse palautuksesta aiheutuvista postikuluista ja tuotteiden arvon mahdollisesta alentumisesta johtuen niiden käsittelystä tavalla, joka ei ole välttämätön tuotteen ominaisuuksien ja muodon toteamiseksi.

Palautusrahti

Kaikissa palautuksissa vastaa asiakas tuotteen perille saapumisesta sekä rahtikuluista, mikäli muuta ei ole sovittu. Jos saamasi tuote on viallinen tai vaurioitunut, palautamme rahtikulut. Kun tuote vaihdetaan, maksaa Rapunzel uuden tuotteen lähetyskulut.

Takaisinmaksu

Takaisinmaksussa sinulle tilitetään tuotteista maksamasi summa sekä tavanomaiset rahtikulut - pikalähetysrahtia tai tavanomaisesta rahdista poikkeavaa kuljetusta ei korvata. Jos pidät joitakin osia tilauksestasi ja perut vain osan siitä, ei tavanomaisia rahtikuluja korvata.
 
Rapunzel vakuuttaa suorittavansa takaisinmaksun tuotteesta tai vaihtavansa tuotteen, mikäli ostaja niin haluaa, peruutusoikeuden mukaisesti. Tuotteen koko hinta maksetaan takaisin sillä edellytyksellä, että tuote palautetaan samassa kunnossa kuin se oli toimitettaessa asiakkaalle. Tämä tarkoittaa sitä, että tuote ei saa olla vaurioitunut, likaantunut, pesty tai käytetty. Mahdollisten merkkien ja hintalappujen pitää olla paikoillaan. Jos tuote ei ole samassa kunnossa kuin toimitettaessa, arvioidaan sille arvonalennus. Arvonalennusta ei makseta takaisin.
 
Jos sait viallisen tuotteen, ilmoita siitä välittömästi Rapunzelille ja palauta tuote yllä olevien ohjeiden mukaan. Rapunzel korvaa vaurioituneet tuotteet kokonaisuudessaan. Nämä määräykset eivät rajoita voimassa olevia, lakisääteisiä oikeuksia. Kun käsittely on aloitettu, koskee peruutusoikeus jäljellejäänyttä osaa, jota ei ole käsitelty. 

Reklamaatio

Jos huomaat, että tuote on vaurioitunut tai virheellinen, ota meihin yhteys tai reklamoi viallisesta tuotteesta. Kun tuote on palautettu Rapunzelille, arvioimme sen kunnon. Voit reklamoida vain tuotteista, joissa on valmistusvirheitä. Reklamointioikeuden piiriin eivät kuulu virheet, jotka aiheutuvat normaalista kulumisesta, tuotteen väärästä käsittelystä tai sen alkuperäisen kunnon muuttamisesta (esimerkiksi kaikenlainen värjäys).
 
Reklamaatiossa arvioimme tuotteen kunnon ja huomioimme sille lasketun käyttöiän. Lue lisää täältä >> Jos tuote todetaan virheelliseksi, on ensisijainen korvaus uusi tuote. Jos uutta tuotetta ei voida toimittaa, korvataan tuote kokonaisuudessaan lähetys- ja käsittelykulut mukaan lukien.
 
Mikäli reklamaatio koskee hiusten kiinnittämistä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä työn tehneeseen henkilöön/kampaamoon, sillä he ovat vastuussa siitä, että työ tehtiin oikein. 
 
Reklamoitu tuote pitää palauttaa kokonaan, jotta Rapunzel pystyisi arvioimaan sen. Liitä mukaan tarkka kuvaus virheestä ja tuotteen käytöstä. Jos emme saa takaisin koko tuotetta/tilausta, voimme arvioida ja mahdollisesti palauttaa maksun vain siitä osasta, joka meille palautettiin.
 
Rapunzel vastaa rahtikuluista esitettyä kuittia vastaan, kun kyseessä on virheelliseen/vialliseen tuotteeseen liittyvä reklamaatio. Lähetä meille rahtikulujen kuitti tai kuitin kopio. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisen ajan kuluttua siitä, kun asiakas on saanut tilauksen.
 
 
Yksityisasiakkaana sinulla on oikeus reklamoida tuotteesta kolme vuotta tuotteen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään kahden kuukauden sisällä havaittuasi virheen.

Tuotevastuu

Rapunzel ei ole vastuussa siitä, kuinka ostaja käyttää tai säilyttää tuotetta. Ostajalla on täysi vastuu tuotteen käytöstä ja hänen on itse tarkistettava mahdolliset allergiat ja virheet. Rapunzel suosittelee, että tuotteita käytetään kotisivuilla olevien tuoteohjeiden mukaan. Ajankohtaisin tieto löytyy Rapunzelin kotisivuilta.

Privat Policy

Noudatamme henkilötietolakia. Rekisteröinnin ja tilauksen yhteydessä hyväksyt sen, että tallennamme ja käytämme henkilötietojasi henkilötietolain mukaisesti toteuttaaksemme kanssasi tekemämme sopimuksen. Sinulla on henkilötietolain mukaan oikeus päästä käsiksi niihin tietoihin, jotka olemme rekisteröineet sinusta. Jos tiedot ovat virheellisiä, puutteellisia tai ne eivät ole tarkoituksenmukaisia, voit pyytää tietojen korjaamista tai poistamista. Tässä tapauksessa ota meihin yhteyttä sähköpostilla.

Tästä voit lukea lisää meidän Cookies ja tietosuojapolitiikasta.

Force Majeure

Rapunzel ei vastaa myöhästyneistä suorituksista, jotka aiheutuvat Rapunzelista riippumattomista syistä ja joiden kontrolloiminen olisi kohtuutonta. Force Majeure tapauksissa Rapunzelilla on oikeus saada lisäaikaa tavaroiden toimittamiseksi. Esimerkkejä tällaisista syistä, jotka eivät kuitenkaan rajoitu näihin, ovat lakot, terrori-iskut, sodat, tavarantoimittajasta aiheutuvat häiriöt, kuljetus- ja tuotantohäiriöt, valuuttakurssien muutokset, viranomaisten toimenpiteet, lainsäädäntö tai luonnonkatastrofit. Olosuhteiden jatkuessa yli kaksi kuukautta on molemmilla osapuolilla oikeus irtisanoa sopimus, ilman että toisella on oikeus saada korvausta ja/tai että toinen osapuoli on korvausvelvollinen.