Käytämme evästeitä (cookies). Kun vierailet sivustollamme, hyväksyt evästeiden käytön.
Lisätietoja
Ymmärrän
Palkintoja voittanut yritys
€ EUR
  • $ USD
  • £ GBP
  • € EUR
  • SEK
  • NOK
  • DKK
  • € EUR
  • € EUR
  • € EUR
  • PLN
  • € EUR
  • € EUR
Rapunzel of Sweden - Hiustenpidennykset - Hiuslisäkkeet
Ostoskorisi
Ostiskorisi on tyhjä

Kysymyksiä & vastauksia


Maksaminen ja toimitus
Maksutavat
Kortti
Maksat turvallisesti VISAlla ja MasterCardilla sekä verkkopankissasi omilla verkkopankkitunnuksillasi. Seuraa kotisivujemme ohjeita.
 
PayPal
Kätevä ja helppo tapa tehdä ostoksia verkossa, nk. virtuaalinen lompakko.
Lue lisää www.paypal.com/fi
 
Etukäteismaksu (ei Ruotsi)
Kun olet valinnut etukäteismaksun, esiin avautuvassa ikkunassa kerrotaan, miten maksaminen tapahtuu.

Lasku
Jos sinulla on kysyttävää laskustasi, ota yhteyttä Klarnaan, joka hoitaa laskutuksemme Suomessa: 09-425 99 771 tai www.klarna.fi 
Jos sinulla on kysyttävää muista maksutavoista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme fi@rapunzelofsweden.com tai 09-424 50 923

Kuinka pitkä toimitusaika on?
Toimitusajat vaihtelevat maan ja toimitustavan mukaan: 
 
Toimitus Ruotsiin: 
Kirjelähetys 1–3 arkipäivää
Postiennakko 1–2 arkipäivää
Pikaposti 1 arkipäivä

Toimitus Suomeen:
Kirjelähetys 2–4 arkipäivää
Paketti yli 2 kg 2–6 arkipäivää
UPS Express 1–2 arkipäivää

Toimitus Norjaan:
Kirjelähetys 3–5 arkipäivää
 
Toimitus Saksaan:
Kirjelähetys 4–7 arkipäivää
UPS Express 1–2 arkipäivää

Toimitus Tanskaan:
Kirjelähetys 2–4 arkipäivää
Paketti yli 2kg 2–6 arkipäivää
UPS Express 1–2 arkipäivää

Toimitus Espanjaan: 
Kirjelähetys 4–7 arkipäivää
UPS Express 1–2 arkipäivää

Toimitus Puolaan:
Kirjelähetys 4–7 arkipäivää
UPS Express 1–2 arkipäivää

Toimitukset muihin EU-maihin: 
Kirjelähetys 4–8 arkipäivää
UPS Express 1–2 arkipäivää: Belgia, Ranska, Irlanti, Italia, Alankomaat, Sveitsi, Itävalta
UPS Express muihin EU-maihin: 1–4 arkipäivää

Toimitukset EU:n ulkopuolelle:
Toimitusaika riippuu maasta.
UPS Express 1–4 arkipäivää
Minne tilaamani tuotteet toimitetaan?
Tavallinen lähetys, jonka arvo on alle 150 euroa
Tuotteet toimitetaan suoraan postilaatikkoosi. Jos paketti on kooltaan liian suuri, se tulee noutaa lähimmästä postin palvelupisteestä. Posti ilmoittaa joko kirjeitse, sähköpostitse tai tekstiviestillä (jos olet antanut kännykkänumerosi), miten lähetyksen voi noutaa.

Tavallinen lähetys, jonka arvo on 150 euroa tai enemmän
Tuotteet toimitetaan lähimpään postin palvelupisteeseen (esim. posti tai R-kioski). Posti ilmoittaa joko kirjeitse, sähköpostitse tai tekstiviestillä (jos olet antanut kännykkänumerosi), miten lähetyksen voi noutaa. 

Tuotteita puuttuu tai olen saanut virheellisen toimituksen. Miten menettelen?
Jos olet saanut virheellisen tuotteen, palauta se meille. Kun olemme vastaanottaneet tuotteen, vaihdamme sen oikeaan tuotteeseen ja lähetämme sen sinulle veloituksetta.
 
Jos olet saanut väärän määrän tuotteita, ota meihin mahdollisimman nopeasti yhteyttä, jotta voimme korjata asian: fi@rapunzelofsweden.com tai 09-424 50 923

Olen tilannut tuotteen, joka on loppunut. Milloin se toimitetaan?
Kerromme verkkosivuillamme, milloin tuotteen odotetaan saapuvan varastoomme. Jos tarvitset vielä tarkemman tiedon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: fi@rapunzelofsweden.com.
Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot
Haluan perua kaupan tai vaihtaa tuotteen. Miten teen palautuksen?
Jos olet ostanut tuotteen ja huomaat, että esimerkiksi sen väri ei sovi sinulle, voit joko vaihtaa tuotteen tai perua kaupan.
Klikkaamalla tätä linkkiä löydät kaikki tarvittavat tiedot palautuksen/vaihdon tekemiseen sekä palautus- ja vaihtolomakkeen, joka tulee liittää palautukseen. Jos sinulla ei ole tulostinta, voit kirjoittaa tarvittavat tiedot tavalliselle paperille. Tuotteen palautuksesta aiheutuvat postikulut maksaa asiakas itse. 
Miten teen reklamaation?
Jos tuote on mielestäsi jollain tapaa viallinen, voit tehdä meille reklamaation. Kaikki tilatut hiustenpidennykset/tuotteet on palautettava meille ja mukaan on liitettävä reklamaatiolomake, jonka löydät klikkaamalla linkkiä Rapunzelin reklamaatiot. Jos sinulla ei ole tulostinta, voit kirjoittaa tarvittavat tiedot tavalliselle paperille.
 
Kun tuote saapuu meille, tutkimme sen ja ilmoitamme sinulle hyväksytäänkö reklamaatio vai ei. Jos reklamaatio hyväksytään, maksamme takaisin myös palautuskulut kuittia vastaan.

Alennus- ja lahjakortit
Onko sinulla alennus- tai lahjakortti?
Jos sinulla on lahjakortti tai alennuskoodi, voit käyttää sen kassalla ennen maksamista. Oheisesta esimerkistä näet, miten se tapahtuu.
Voit käyttää kerralla vain yhden lahjakortin.




Onko sinulla alennus- tai lahjakortti?
Hiustenpidennysten hoito ja valinta
Voinko värjätä/vaalentaa/sävyttää pidennyksiä ja lisäkkeitä?
Aidot hiukset 
Emme suosittele pidennysten värjäämistä/vaalentamista/sävyttämistä, koska hiuksia on jo voimakkaasti käsitelty. Emme pysty taakaamaan, että lopputulos on uuden käsittelyn jälkeen hyvä. Jos asiakas kuitenkin värjää hiuksia, se tapahtuu omalla vastuulla. Emme vastaa lopputuloksesta. 
  
Synteettiset hiukset 
Synteettisiä hiuksia ei voi värjätä/vaalentaa/sävyttää, koska kuidut ovat keinotekoisia, eivätkä kestä värikäsittelyjä.
Minkä hiusvärin valitsisin?
Jos et ole varma, minkä hiusvärin valitsisit, voit lainata/ostaa värikarttamme, jonka löydät tästä: Värisalkku.

Voit myös lähettää kuvan itsestäsi osoitteeseen fi@rapunzelofsweden.com tai liittää kuvasi kotisivujemme kautta kohdassa Ota yhteyttä. Kun meillä on kuvasi, pystymme paremmin auttamaan sinua sopivan värin valinnassa.

Voinko uida kloori- tai suolavedessä tai saunoa?
Emme suosittele uimista kloori- tai suolavedessä emmekä saunomista hiukset auki. Jos aiot kuitenkin uida suola- tai kloorivedessä, suosittemme uimalakin käyttöä. Ennen saunomista suosittelemme, että letität hiukset. Hiuksia kannattaa pesun jälkeen hoitaa kosteuttavalla naamiolla. Suosittelemme lämpimästi tätä naamiota.
Voinko ottaa permanentin?
Koska permanentin tekemisessä käytettävät nesteet ovat liian voimakkaita hiuslisäkkeille, emme suosittele permanentin ottamista. Jos asiakas kuitenkin ottaa permanentin, se tapahtuu omalla vastuulla. Emme vastaa lopputuloksesta.
Hiustenpidennykseni eivät pysy kiinni. Mistä se johtuu ja mitä nyt teen?
Jos pidennyksesi eivät pysy kiinni niin kuin pitäisi, se voi johtua monista asioista. Tavallisin syy on, että kiinnitys on tehty virheellisesti (kiinnityskohdissa on liian vähän tai liian paljon omia hiuksia). Muita syitä voivat olla esimerkiksi hiuksissa käytetyt tuotteet, hiusten värikäsittely ja saunominen. 

Jos olet teettänyt pidennyksen kampaajalla, ota ensi sijassa yhteyttä kampaajaasi. Jos olet tehnyt pidennyksen itse tai ystävän kanssa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme jotta voimme auttaa sinua parhaalla tavalla.

Miten poistan hiustenpidennykset?
Poistomenetelmä vaihtelee kiinnitysmenetelmän mukaan.
 
Sinettipidennykset
Käytä pihtejä (ei lämpöä) ja sineteille tarkoitettua poistoainetta: Sinettipidennysten poistoaine.
Aloita murtamalla sinettiä pihdeillä, lisää kiinnityskohtaan poistoainetta ja painele sinettiä joka suunnasta kunnes huomaat, että pidennysosio alkaa irrota ja voit poistaa sen.
 
Teippipidennykset - Nauhapidennys
Käytä seuraavaa poistoainetta: Teippipidennysten poistoaine.
Aloita lisäämällä kiinnityskohtiin poistoainetta. Käsittele sitten kiinnityskohtaa piikkikammalla kunnes saat hiuslisäkkeen irtoamaan.
 
Teippipidennykset - Quick & Easy
Käytä piikkikampaa ja seuraavaa poistoainetta: Quick & Easy -poistoaine.
Toimi samalla tavalla kuin nauhapidennyksiä poistettaessa.
 
Hiusnauha
Poista hiusnauha tällä poistoaineella: Hiusnauhan poistoaine.
Toimi samalla tavalla kuin teippipidennyksiä poistettaessa.
 
Mikrorengaspidennys
Jos olet kiinnittänyt pidennyksen mikrorenkailla, käytä poistoon seuraavia pihtejä: Mikrorengaspidennysten pihdit.
Avaa rengas pihdeillä ja vedä pidennysosio irti. 

Lisää inspiraatiota ja apua saa katsomalla ohjevideoitamme.
Kuinka kauan pidennykset/hiuslisäkkeet kestävät?
Hiustenpidennysten kesto riippuu valisemastasi hiuslaadusta ja siitä, miten hoidat hiuksiasi. Suosittelemme pitkäkestoisten pidennysten uusimista 5–7 viikon välein, jotta omat hiuksesi eivät kasvaisi liian pitkiksi. Voit lukea tästä lisää eri hiuslaaduistamme. Hiukset kestävät pitempään, jos hoidat niitä oikein ja käytät pidennyksille kehitettyjä hiustenhoitotuotteita.
Mikä laatu ja menetelmä sopii minulle?
Suosittelemme eri menetelmiä hiusten paksuuden mukaan. Jos et ole varma, mikä menetelmä sinun kannattaisi valita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 09-424 50 923. 
Voit myös lähettää kuvasi ja kertoa tarkemmin toiveistasi. Osaava asiakaspalvelumme neuvoo sinua: fi@rapunzelofsweden.com

Tutustu eri menetelmiin katsomalla ohjevideoitamme.
Kuinka pitkät hiukset minulla pitää olla, jotta voin tehdä pidennyksen?
Suosittelemme, että omat hiuksesi ovat vähintään 10 cm pitkät, jotta pidennys onnistuisi. Muuten ero omien hiusten ja pidennysten välillä voi olla liian näkyvä.
Kampaamot
Miten löydän Rapunzelin kampaamon?

Tukholma:

Valitse metron vihreä linja ja aja Hötorgetin asemalle (yksi asema T-Centralenista). 

Kävele sitten Blodcentralenin suuntaan, nouse liukuportaat ylös ja käänny vasemmalle. Kun tulet SATS-liikuntakeskuksen kohdalle, nouse taas yhdet liukuportaat. Käänny sitten vasemmalle ja nouse vielä yhdet liukuportaat. Näet muun muassa sushiravintolan ja Subwayn. Kävele sen jälkeen MOOD-ostoskeskuksen kohdalle ja olet Regeringsgatanilla. Käänny vasemmalle Espresso Housen kohdalla ja näet Rapunzelin Tukholman kampaamon, joka sijaitsee 7-Eleveniä vastapäätä.

 

Jos tulet Kungsträdgårdenista, löydät kampaamon kävelemällä kohti NK:ta ja jatkamalla eteenpäin pitkin HM:n ja NK:n välissä kulkevaa katua. Kävele kadun vasenta puolta viitisen minuuttia ja olet perillä Rapunzelin kampaamossa. Kampaamon naapurissa sijaitsevat Kontorab ja Wella. 

 
 
Jos sinulla on vaikeuksia löytää perille, soita meille numeroon 08-519 770 70.

 

Göteborg:

Kun olet tullut ulos päärautatieasemalta, ylitä kanavan yli kulkeva silta. Kanava halkoo koko Göteborgin kaupungin. 

Rapunzel of Swedenin kampaamo sijaitsee Radisson Blue Hotelin takana kulkevalla pikkukadulla.

 
 

Jos et löydä kampaamoa, soita meille numeroon 031-15 45 46. 

 

Uumaja:

Linja-auto: Kaupungin keskustasta Vasaplan-torilta on monta tapaa tulla Rapunzelille. Suoraa linja-autoyhteyttä ei valitettavasti ole. Jos käytät paikallisbussia, helpoin tapa päästä perille on ottaa Obbolan suuntaan kulkeva linja numero 125. Jää pois Lärlingsgatanilla ja kävele sitten noin 300 metriä lentokentän suuntaan ja olet perillä.

 

Voi myös ottaa linja-auton numero 4, joka kulkee Stöcksjön suuntaan. Se kulkee tosin harvemmin, ainoastaan pari kertaa iltapäivisin. 

 

Jos käytät lentokenttäbussia, jää pois Alviksgrändin pysäkillä ja kävele siitä noin 400 metriä Rapunzelin kampaamoon. 

Jos käytät linja-autoa numero 6 tai 9, jää pois Kolbäcksvägenin pysäkillä ja kävele noin 2 km kunnes olet perillä. 

Rapunzelin kampaamo sijaitsee samalla alueella kuin ravintola Times Kitchen ja Sharp. Kun saavut alueelle, näet kyltin, joka kertoo oikean talon.

Auto: Pääset meille autolla monia eri reittejä. Katso paras reitti netin karttapalvelusta. Osoitteemme on Norra Obbolavägen 137.

 
Rapunzel Umeå kartalla
 
Jos et löydä perille, soita meille numeroon 090-70 68 92. 

 

Kampaamoissamme voit:

Ottaa hiustenpidennyksiä eri menetelmiä käyttäen, ostaa hiuslisäketuotteita, saada apua juuri sinulle sopivan värin valintaan tai varata ajan konsultaatioon sopivan hiustuotteen, -laadun ja -värin löytämiseksi. Jos olet varannut ajan hiustenpidennysten kiinnittämiseen, voit ostaa lisäkkeet kampaamosta tullessasi meille. Jos hiustesi väri on epätavallinen, kannattaa varata aika konsultaatioon, jotta voimme varmistaa sopivan värin saatavuuden. 

Älä epäröi ottaa yhteyttä, kun haluat varata ajan tai haluat kysyä jotain tuotteistamme tai palveluistamme: fi@rapunzelofsweden.com tai 09 4245 0923

Voinko ostaa pidennykset suoraan kampaamosta?
Voit ostaa pidennyksiä ja lisäkkeitä kaikista kampaamoistamme. Valikoima on kuitenkin rajallinen, joten emme voi taata, että juuri haluamasi tuote on varastossa.